    From: "Hades" <w...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklama w portalach internetowych.
    Date: Fri, 24 Dec 2010 11:12:46 +0100

    > Użytkownik "Olgierd"

    > Tyle, Ĺźe zakazu takiej reklamy tam nie ma.
    > UOKiK coś kiedyś mówił o traktowaniu sprawy w kategorii agresywnej
    > reklamy, ktĂłra teĹź jest zakazana (ustawa o nieuczciwych praktykach
    > rynkowych), ale jakoś mu się ucichło. Więc pewnie nie ma tematu.
    > pozdrawiam, Olgierd

    Zapewniam ze ja nie oczekuje zakazu reklamu na portalach jako takiej.
    Niech sobie bedzie. Tyle tylko ze cos ze sposobem jej prezentacji jest
    nie tak. Skoro bowiem "nadawca" przewidzial sytuacje w ktorej reklame
    mozna zamknac jak tylko sie pojawi to niech taka mozliwosc bedzie na
    portalu dostepna. Teraz w bardzo wielu wypadkach nie jest. Dla mnie ta
    sytuacjce moge interpretowac tak. Taka reklama jest reklama agresywna
    w jakms tam stopniu zakazana. Dlatego tez nadawca umozliwia aby ta
    reklame mozna bylo wylaczyc jesli uznamy ze nam nie odpowiada.Tyle
    ze my z mozliwosci wylaczenia nie mozemy skorzystac bo odpowiedni
    "wylacznik" nie dziala. Dla mnie to jest wlasnie zastanawiajace.
    AM