  • Data: 2017-01-20 16:54:30
    Temat: Re: Rejestracja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5881d8d2$0$5163$6...@n...neostrada
    .pl...
    W dniu 19-01-17 o 13:22, J.F. pisze:
> [...]
    >>> współpsrawca. Kilka takich sparw i się okaże, że to średni

    >A wiesz, ze przeważnie płaci? Sposób jest prosty. Sąd daje wyrok w
    >zawieszeniu. Jednym z warunków jest zapłata. I płacą :-)

    Ale to oplata musi byc dostowana do mozliwosci winnego.

    A takie sprawdzenie 3 tys telefonow to chyba juz setki tys zl kosztuje

    >Tu nie chodzi o żaden interes. W powiecie dziennie jest kilka
    >zgłoszeń o
    >oszustwach przez Internet. Jednym z elementów jest właśnie anonimowy
    >telefon i anonimowy telefon.

    Ale wtedy mamy raptem kilka telefonow do sprawdzenia, wiec koszty
    male.

    P.S. Policja sie dorobila jakies bazy tych oszukujacych numerow czy
    "ja prowadze te jedna sprawe i nic nie wiem o innych powiatach, ani
    nawet o wlasnym.
    A o sprawie nie moge z nikim rozmawiac, bo tajemnica sledztwa, nawet z
    innymi policjantami"..

    J.