  • Data: 2017-01-14 09:54:31
    Temat: Re: Rejestracja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-01-17 o 08:38, Big Jack pisze:

    > Coś się tak uczepił tej rejestracji?

    Ja? Usilnie próbujesz przekonać mnie, że jest bez znaczenia. :-)

    > Rejestracja nie przesądza o udziale/współsprastwie.

    Oczywiście, że nie. Jak ktoś kogoś zastrzeli z zarejestrowanego na mnie
    pistoletu, to oczywiście również żaden dowód tego, że to ja zrobiłem.
    Ale przyznasz, że kłopoty będę również ja miał :-) I o to chodzi.

    > Przestań wmawiać stan odmienny od faktycznego,
    > bo zaraz dojdziesz do wniosku, że "odpalenie" kogoś z niezarejestrowanej
    > broni (mimo że z nr) jest w majestacie prawa. Błędnie zakładasz, że
    > jeśli da się zidentyfikować osobę legalnie dostarczającą legalny
    > przedmiot (przypominam, że w temacie mowa o prepaidach), który staje się
    > narzedziem przestępstwa, to dostawca ten z automatu staje się
    > współsprawcą.

    Ależ nie twierdzę, że jest współsprawcą, tylko, że istnieją podstawy do
    takich podejrzeń, które generują szereg kłopotów z tego
    wynikających.

    > Bzdura. Nie o m.in. wrabianie kogoś we współudział w
    > przstępstwie z racji sprzedaży zarejestrowanych prepaidów chodzi, tak
    > jak Ty byś chciał. Tfurcy obowiązku rejestracji prepaidów stali na
    > stanowisku, że wszyscy ci, którzy będą chcieli ich uzyć do niecnych
    > celów, wcześniej pokornie jak barany porejestrują je nadziejwiając się
    > tym na widelec. A oni prawdopodobnie do dzisiaj nie mogą przestać się z
    > tego śmiać, bo z palcem w dupie poradzą sobie z tak drobną niedogodnością.

    Oczywiście. I dlatego tak protestują, że jest to drobna niedogodność :-P