    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 9 May 2012 22:31:26 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Regulamin serwisu internetowego - ciekawostka

    On Wed, 9 May 2012, Marian Paździoch wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A masz jakiś link?

    "Nie chce mi się szukać" :D

    > Bo z tego co pamiętam to niektórzy na tej grupie wręcz
    > doradzali wysokie stawki zamiast zakazu parkowania :).

    Ale własnie o tym piszę - że ta sama metoda :)
    Wyklucza "straszenie mandatem", za to w razie sporu nie budzi
    watpliwosci ile się należy.
    "Było nie kupować w tym butiku tylko w Biedronca obok" ;)
    Tyle że parkowanie nie ma wady zwiazanej z reklamami:
    identyfikacja parkujacego pojazdu jest na ogół dosc latwa,
    a przynajmniej w miarę jednoznaczna, przypadki że wjechał
    facio który akurat ukradł komus tablice aby przywłaszczyć
    sobie paliwo na stacji raczej nie jest za wielki (ktos
    taki nie będzie szukał sobie większej ilosci problemów).

    pzdr, Gotfryd