  • Data: 2005-11-21 21:42:50
    Temat: Re: Regulamin i Statut SM
    Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid> napisał w
    wiadomości news:dlsb36

    > Czy spółdzielnia mieszkaniowa, której jestem członkiem, ma prawo odmówić
    > udostępnienia odpisu (albo chociaż do wglądu) Statutu oraz Regulaminu
    > Spółdzielni Mieszkaniowej? Na jaki przepis powołać się z zamiarem
    > uzyskania dostępu do tychże dokumentów?

    Wg albo Ustawy o spółdzielniach mieszkanowych, albo Prawa spółdzielczego
    (nie pamiętam), nie ma takiego prawa.

    Przy okazji podłączę się do pytania - co reguluje zakres obowiązków
    lokatorów i spółdzielni w zakresie np. wykonywania remontów instalacji,
    napraw dachu, itp. - chodzi mi po prostu o to skąd się mogę dowiedzieć które
    naprawy w bloku lub moim mieszkaniu powinna wykonać spółdzielnia, a które
    spadają na lokatora?
    Czy to też znajdę w statucie SM?