    From: "Smieć" <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reforma sadownictwa
    Date: Mon, 27 May 2013 10:24:53 +0200

    Użytkownik "Wiesiaczek" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:knsrae$ej0$3@news.task.gda.pl...

    > Widziałem taką "nieobciążoną" w akcji: Wydała wyrok skazujący niby za
    > wykroczenie drogowe, bez przesłuchania oskarżonego, beż świadków, bez
    > żadnych szkód materialnych. Wyłącznie na podstawie oskarżenia starej
    > panny, która uważała, że się przestraszyła. :)
    > Pierdolę takie nieobciążone.

    Nic w tym dziwnego.Nie wiadomo kto wymyślił że z wyrokami sądów sie nie
    dyskutuje, tak samo jak nie wiadomo kto wymyślił że pierwszy milion trzeba
    ukraść. Ale wiadomo że sędzia nie może być apolityczny tzn taki który nie
    dba o własne interesy czy interesy swojej korporacji. Pomimo tego że jest to
    zawód o największych przywilejach: immunitet, wysokie zarobki, dowolny czas
    przejścia na emeryture z zachowaniem zarobków itd. itd.
    Trzeba to zmienić i to szybko, bo z każdym kolejnym rokiem rośnie lawinowo
    liczba ludzi pokrzywdzonych przez Sądy. Czegoś takiego to nawet za komuny
    nie było.