    From: cyklista <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Recepta wystawiona (chyba) dobrze
    Date: Sat, 20 Jan 2007 11:21:42 +0100

    > Każda moja recepta sprawdzana jest przez kierownicę apteki. Interesuje ją
    > nawet imię pacjenta (czy ktoś widział jak piszą lekarze?)
    > Jeśli jakakolwiek sprawa jest niejasna, refundację pokrywam z własnej
    > kieszeni.

    Czy jak sprawa jest niejasna i pokrywasz refundacje ze swojej kieszeni
    to ta recepta jest wycofywana i wybijana na 100%. Jak tak to wszystko w
    porządku a jak nie to tu jest oszustwo bo twoja kierowniczka raz bierze
    pieniadze od ciebie a drugi raz z refundacji. Ale mam nadzieje ze tak
    nie postepuje tylko biorąc pieniadze od ciebie wycofuje recepte z
    refundacji.

    > Więc jakie wyjście proponujecie?
    > a) zaproponować pacjentowi 100% odpłatność,
    > b) powiedzieć, że nie ma leku,
    > c) zapłacić z własnej kieszeni,
    > d) przegonić miotłą ;)))

    To zależy od twojego podejscia do pacjentów i wymagan jakie w tej
    sprawie przedstawia twój pracodawca (kierownik). Ale dla mnie sa mozliwe
    tylko wyjscie a) - wtedy dokładnie wyjasniasz jaki bład posiada recepta
    i proponujesz powrót do lekarza w celu dokonania poprawki, ewentualnie
    wyjscie c) jak masz miekkie serce, lub uważasz to za ryzyko prowadzenia
    działalności i koszty zapewenienia aptece wizerunku przyjaznej pacjentowi

    Wyjscia b) i d) są niezgodne z prawem polskim i pisze o tym żeby wątek
    dalej dotyczył prawa