eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo? › Re: Re: Re: Czy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzys ze niach) ma do tego prawo?
  • Data: 2006-11-23 14:38:46
    Temat: Re: Re: Re: Czy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzys ze niach) ma do tego prawo?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba przedstawiająca się jako *szerszen* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > tego jednego nie rozumiem, przeciez wlasciciel ma juz papier w reku, czyli
    > co, wykreslaja go z ksiego rodowodowej? czy jak ?

    Tego nie wiem, *mam kundla*, aż tak mnie biurokracja ZKwP nie interesuje ;-)
    Natomiast wiem, że papiery te są badane przy zgłoszeniach na wystawy,
    przy dopuszczaniu do rozmnażania itd.

    > ale tu juz mowisz o hodowli, nie o posiadaniu psa jako takim

    Owszem, rzutuje to zarówno na psy hodowlane jak i "normalne, rasowe".

    > chodzilo mi o zagraniczny zwiazek, mozna sie zapisac do zagranicznego
    > zwiazku, wiem ze jest to mozliwe, przynajmniej u kociarzy

    FCI dopuszcza 1 organizację z 1 państwa. Skoro zapisał się ZKwP, nie
    przyjmą PKPR.
    Dla PKPR (http://republika.pl/klubpsa/ )zostają inne organizacje (np.
    ACE, AKC, KC).

    To troszkę jak z boksem zawodowym, przy czym tam jednak odbywają się
    walki o mistrzostwa różnych organizacji.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl