  • Data: 2007-05-01 20:38:15
    Temat: Re: Re: Nocny halas, zaklocanie ciszy nocnej bylo: Re: odszkodowania z Urzędu Miasta
    Od: "Darek" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie jestem pewny czy sam dźwięk może być dowodem, natomiast zastanawiam sie
    nad
    dokumentacją filmową - nagrania Video - przez chwilę nawet zastanawiałem się
    nad ustawieniem
    kamery internetowej na zewnątrz okien (a la monitoring) i udostępnienie
    adresu tej strony ... tylko
    komu, skoro w czasie pracy urzędników jest cisza a akcja zaczyna się
    wieczorem?

    Poza tym to o czym napisał Darius dźwięk w kontekście tortur dla mnie jest
    jasne i oczywiste, zresztą tortury są
    dwojakiego rodzaju:
    1. sam dźwięk - basy
    2. brak snu (brak snu również był często wykorzystywany w czasie wojny do
    prowadznia przesłuchań .... i nie tylko wojny - proste a skuteczne.

    Natomiast wydaje mi się, że sąd do takich rzeczy może podejść "lekceważąco".

    I jeszcze jedno - czy ewentualnie do sądu należy podać Urząd Miasta czy
    właścicieli lokalu - wydaje mi się, że Urząd Miasta
    ponieważ własciciel lokalu ma zgodę i robi swoje?

    Przypomina mi się też sprawa zatruwanie "mieszkańców" Stokłosy smrodem jego
    fabryk/przetwórni/odpadów - jest trochę analogii.
    Z tym, że tam było wielkie zaangażowanie wszystkich mieszkańców i sprawa z
    tego co pamiętam ciągneła się bardzo długo,
    Ja jestem raczej prawie sam, ponieważ mieszkańcy na których działa dźwięk są
    albo starsi albo odporni na jakiekolwiek działanie -
    obawa, strach przed reakcją ... .

    Jeszcze raz wielkie dzięki za tak szeroki i szczegółowy wywód
    Darek

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0704302253250.2052@athlon64...