  • Data: 2002-07-16 11:54:34
    Temat: Re: Re: Czy umowa obowiązuje po jej rozwiązaniu?
    Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

    > powinieneś zapytać od kiedy rozpoczyna się bieg terminu
    przedawnienia,
    > IMHO po rozwiązaniu umowy (o ile w tych wykropkowanych miejscach,
    nie
    > było czegoś zmieniającego :)

    Chyba mam problemy ze zrozumieniem odpowiedzi (może źle przedstawiłem
    pytanie) więc powtórzę

    sytuacja:

    Umowa dzierżawy: "A" wydzierżawia swoją własność "B"
    - w niej punkt (tworzę na bieżąco):

    'W przypadku rozwiązania umowy z winy "B" przed terminem wynikającym z
    umowy, "A" ma prawo żądać należnych opłat dzierżawnych do końca okresu
    na jaki zawarta jest umowa'

    Czy moc prawną ma artykulacja żądań wynikających z tego punktu np.
    półtora roku po zerwaniu (rozwiązaniu) umowy i zwrocie przedmiotu
    dzierżawy?

    Pozdrawiam
    Qwax