eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRapidShare.com i jego legalność a "domorosłe" wyszukiwarki Rapidshare › Re: RapidShare.com i jego legalność a "domorosłe" wyszukiwarki Rapidshare
    From: Pawel Lenart <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: RapidShare.com i jego legalność a "domorosłe" wyszukiwarki Rapidshare
    Date: Tue, 30 Oct 2007 03:14:04 -0700

    On 30 Paź, 09:54, Herald <h...@o...eu> wrote:

    > Co CI pomogą wyszukiwarki w przypadku kiedy nazwa/y pliku są np. tego typu:
    > asd43.rar01
    > Jak sądzisz - dlaczego większość z takich plików jest zabezpieczona hasłem
    > (z opcją że nie zobaczysz zawartości przed wpisaniem hasełka)?
    > Hasełka są podawane w komentarzach na "odpowiednich" forach :)

    Po pierwsze: zabezpieczenie pliku hasłem nie "ulegalnia" go, bo, jak
    sam napisałeś, hasła są podawane na forach. Więc IMHO kółko się
    zamyka.
    Po drugie: wyszukiwarka po nazwie pliku nie ma sensu - jak
    najbardziej, bo często bywa tak, że nazwa pliku rozmija się z tytułem
    zawartości (chociaż ludzie nabierają nawyków na poprawne nazewnictwo).
    Jeżeliby uznać forum za pewnego rodzaju wyszukiwarkę, to tam podawany
    jest przecież pełny tytuł (nawet googli można użyć do szukania tychże)
    Po trzecie: troszkę obok tematu, ale trafna uwaga - dziękuję ;-)

    PL