  • Data: 2010-10-25 07:34:10
    Temat: Re: Rak toczący wymiar sprawiedliwości - co o tym sądzicie?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-10-2010 06:24, Liwiusz pisze:

    > "Rak toczący wymiar sprawiedliwości
    >
    > Jak należało oczekiwać, prokuratora wystawiła nakaz aresztowania dla
    > p.Ryszarda C., mordercy śp.Marka Rosiaka. Na trzy miesiące. Mogę się
    > założyć, że śledztwo potrwa jakiś rok, potem przez dwa lata sprawa
    > będzie wlokła się po sądach...
    >
    > Zarobi (co najmniej!) parudziesięciu prawników, kupa psychologów,
    > ekspertów od kryminalistyki, którzy przebadają pistolet i przeanalizują
    > skład użytego prochu, zarobi parę tysięcy dziennikarzy...
    >
    > W normalnym kraju p.Ryszarda C. wzięto by od razu na przesłuchanie,
> [...]

    Jak to ładnie ktoś ujał (chyba Fukuyama, ale głowy nie dam) - proste
    rozwiązania każdego problemu mają tylko ludzie prymitywni i dyktatorzy.

    JKM nie ma potencjału na dyktatora, zresztą tych pierwszych jest
    przeważająca większość. Dyktatorzy to elita.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813