  • Data: 2011-05-26 15:28:55
    Temat: Re: Radosław Sikorski pozywa...
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 26.05.2011 17:12, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    > http://panopticlick.eff.org/
    >
    > :)
    >
    > http://imageshack.us/m/198/9671/hahamvj.jpg
    >
    > Co się dowiedziałeś?
    > Używam firefoxa (User agent można zmienić)
    > Z nazwy sieci nie dowiesz się który to komputer (wszystkie są w tej
    > samej). Nawet rozdzielczość się nie zgadza.

    Ze ten system jest _unikalny_ posrod 1.5 mln innych, ktore odwiedzily ta
    strone - i to nie posilkujac sie twoim adresem IP.

    Oczywiscie wiekszosc serwisow nie zbiera tylu informacji o wizytujacym,
    i jedyne "dowody" jakie maja wszelakie "fora" to sa zwykle adres IP i
    nazwa przegladarki - oba banalnie proste do sfalszowania.

    Z drugiej strony, wiekszosc ludzi mysli pewnie, ze "zmienie sobie nicka
    i user agent, i nikt mnie nie rozpozna" (o ile sa swiadomi, ze da sie do
    nich dotrzec).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org