  • Data: 2007-10-19 20:11:07
    Temat: Re: Radar - Kolejna bzdura?
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przyznajesz że przekroczyłeś administracyjną prędkość i udowadniasz
    > przed sądem że znak jest bezsensowny.

    Panstwo jest dla obywatela czy obywatel dla Panstwa? Rozumiem, ze od teraz
    za Twoim przykladem naprawiamy swiat.

    Pewnie, ze jest to rozwiazanie ale to sie chyba nazywa walka z wiatrakami bo
    takich przykladow dalbym z WRO wiecej.

    Na skrzyzowaniu ulicy Partynickiej i nie wiem jakiej (takiej szerokiej) jest
    zakaz skretu w prawo, ponizej informacja, ze w prawo jest objazd. Po skrecie
    widzisz zakaz ruchu z informacja, ze niedotyczy on mieszkancow i obslugi
    posesji.

    przykladow moge podawac wiecej. Po co ? Zeby pozniej sie tlumaczyc przed
    sadami roznej masci, ze znak jest do dupy ? Kto je stawia ? Kto sie pod tym
    podpisuje ? A kto dal nam prawo krytykowac znak? Kto oceni ze jest glupi
    albo nie? Moze dla mnie jest glupi a dla sadu bedzie OK ?

    Icek