  • Data: 2005-09-30 11:28:04
    Temat: Re: Rachunek zbiorowy TPSA
    Od: "Maria" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Posesjusz" <p...@w...pl_spam_> napisał w wiadomości
    news:1353003055.20050930122708@wp.pl_spam_...
    > Witam,
    >
    > W maju zalozylem sobie usluge DSL 2000+, poniewaz to byla polowa maja
    > TPSA miala przyslac rachunek za koncowe dni maja juz z rachunkiem za
    > czerwiec - w sumie abonament 540 zl co miesiac + kwota instalacyjna ok
    > 700 zl. Niestety nic nie przyszlo, nie przyszedl rachunek ani za
    > instalacje, ani ze maj ani za czerwiec ani za lipiec, sierpien ! Jak
    > internet nie dzialal, dzwonilismy do Pana z tpsa i zglaszalismy
    > normalnie problemy, zawsze naprawiali, usterki byly po ich stronie,
    > kulturka. Dzis przyszedl rachunek zbiorowy ! Z terminem platnosci do
> [...]
    Dzisiaj w prasie przeczytałam, że facet ze słupska w marcu podpisał umowę na
    neostradę i nie dostawał rachunku. Dzwonił, chodził do telepunktu, a
    rachunku nie było, choć już trzy miesiące korzystał. W końcu odłaczyli mu
    neostradę i dali komu innemu mówiąc, że numer był wolny. Do tej pory nie
    dostał rachunku i nie ma internetu. Umowę ma na 12 miesięcy, nie chcą z nim
    jej rozwiązać, bez dodatkowych opłat. Nawet dziennikarze nie wiele
    zdziałali.