  • Data: 2007-11-29 12:11:58
    Temat: Re: Rabat dla wybranych czy dyskryminacja pozostałych ?
    Od: "ds" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chyba trochę uogólniasz. Wg Ciebie jeśli prywatna firma odmówi mi sprzedaży
    w ogóle bo właścicelowi się nie podoba moja np. narodowość to wszystko
    będzie Ok , bo to PRYWATNA firma ?

    Wracając do mojego pytania, to mam wątpliwość czy taka apteka nie narusza
    praw konsumenckich. Dlaczego nie miałabym być traktowana jak inni ?

    Pozdrawiam
    Doka