  • Data: 2020-10-18 17:31:25
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No wiesz, jednak co innego gdy 16-latek, a co innego gdy 40-latek.

    BTW miałem kolegę 32 l. co miał laskę ukończone 16 l.
    Mocno rozwinięta "błękitne oczy" i bardzo ją swędziało.
    Bywał u niej w domu i rodziców, mówili "tylko niech do następnej klasy zda".
    I jeszcze parę podobnych przypadków, co sobie koledzy żartowali (a tak naprawdę
    zazdrościli ;)), że "z córką przyszedł" (no ale te
    miały nieco więcej niż 16 l.)

    -----
    > nazywanie pedofilem mężczyzny współżyjącego z 14-to latką, zwłaszcza za jej zgodą i
    w sytuacji, gdy ma to jakiś sensowny ogólny