  • Data: 2003-09-26 19:12:48
    Temat: Re: RP-7
    Od: "Susi" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przylaczam sie do pytania :) i dodatkowo chcialem zapytac czy sa jakies
    > firmy ktore nie musza wydawac tych drukow, bo dzwonilem do jednej ze swoich
    > starych firm i gosc powiedzial mi ze on nie musi bo cos tam, firma nie duza
    > okolo 10 osob

    To chyba obowiązek byłego pracodawcy. Czyż nie? Mnie prosili o przesłanie
    podania + kopię Swiadectwa pracy i mam nadzieje ,że RP-7 otrzymam.
    Natomiast poraziło mnie jedno: Dziekanat- mam przyjść osobiście z ...INDEKSEM !
    Akurat go mam...Dyplom nie wystarcza ani odpis, tylko indeks.
    Chyba z lenistwa go jeszcze nie wyrzuciłam, a swoją drogą jak ktoś jest ze 30
    lat po studiach to tez jeszcze przechowuje wsród pamiątek rodzinnych
    Za co my płacimy ustawodawcom??? Mam alergie na głupotę.
    Pozdrowienia i wytrwałości
    Susi