  • Data: 2018-09-25 14:15:27
    Temat: Re: RODO po raz kolejny
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-09-25, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Nie ma kogoś takiego jak grafolog. Ten ktoś nazywa się biegły z zakresu
    > pisma ręcznego. Pewnie nie ma uprawnień do badania pisma nożnego :)

    No faktycznie nie ma grafologa :) Ale z tym pismem ręcznym to zdaje się
    nie tylko, przynajmniej w praktyce sądowej:
    https://www.katowice.so.gov.pl/data/pageFiles/file/3
    15/Lista%20bieglych%20sadowych%202018%20bez%20adreso
    w.doc

    Poza tym określenie "pismo ręczne" jest tu używane aby odróżnić od pisma
    maszynowego i de facto oznacza, pismo o cechach indywidualnych. Tak czy
    inaczej, mam wiarę w tych ręcznych, że i z nożnym sobie poradzą.

    --
    Marcin