    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.news.nowe-grupy,pl.soc.prawo
    Subject: Re: RFD: pl.soc.prawo.rachunkowosc
    Date: Fri, 1 Oct 2004 11:29:52 +0200

    > Zostawiłbym samo "Winien czy Ma", a najchętniej zmienił na "Winien
    > i Ma", czyniąc aluzję do dobrego programu w PR III dawno temu.

    za jakis miesiac/dwa

    > Inne firmy można reklamować?

    no nie :)

    > Nigdy? A jeżeli zdarzy się jakiś post, który równie dobrze pasuje
    > do p.s.p.r, jak i do p.s.prawo?

    mozna wyslac odzdielnie, to przynajmniej nie pozwoli na reklamy takie jaka
    sie na tej grupie pojawila
    kilka dni temu (restaracji)

    > IMHO lepiej by było, gdybyś zamiast podawania takich linków podał
    > średnią miesięczną liczby postów na konkretnych grupach. Nikomu
    > nie będzie się chciało liczyć, ile postów się pojawia...

    wezme to pod uwage

    > Ja bym taki pewien nie był...

    sam sie nacialem, bardzo potrzebowalem informacji, mialem problem z
    zaksiegowaniem czegos,
    szukalem w Outlooku i nieznalazlem grupy ktora by pasowala do takich
    pytan.
    Wrzucilem na podatki i nie otrzymalem odpowiedzi.

    > Gdybyż piszący posty czytali nazwy grup, że o opisie nie wspomnę.

    w outlooku te opisy sa wylaczone, malo kto wciska F1 :)) *)

    > Podaje, podaje, trzeba tylko je ściągnąć.
    *)

    > A np. pl.biznes nie? Jeszcze jedną możesz wstawić...

    musze sie dokladniej przyjrzec

    > Tydzień czasu na głosowanie? Nie nazbierasz głosów, daj dwa.

    to drugi RFD, dlatego ukrucilem, ale ja nie odpuszcze, nie uda sie to za
    jakis miesiac / dwa znow sprobuje
    oczywiscie z uwzglednieniem uwag.

    Pozdrawiam
    P.