  • Data: 2023-05-22 01:30:09
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-05-21, cef <c...@i...pl> wrote:

    > Z własnego doświadczenia widzę, że te platformy po prostu nie działają
    > dobrze. Nie dlatego, że ich idea nie jest sensowna, tylko wykonanie
    > jest do dupy. I jeśli będzie to system typu baza danych, której celem jest
    > wyłapanie korelacji i wymiana informacji, to to nie będzie działać tak
    > samo jak nie działa
    > w podobnych już uruchomionych. Z policyjnych baz danych nie działa
    > sensownie nawet ta podstawowa umożliwiająca przypisanie pojazdu do
    > obywatela. To bardziej takie "misie" -
    > gdzie ktoś zgarnął kasę za uruchomienie i to tyle. Zwłaszcza, że na moje
> [...]

    Hmm. No to nie wiem co powiedzieć, bo wydawałoby się, ze jak się
    zdefiniuje jakoś rozsądnie ramy, np. jakie dane nalezy zbierać, na co w
    jaki sposób reagować, doda się pewną dozę automatyki, w sensie, że by to
    nie zależało od czyjegoś widzimisie, to powinno to jakoś zadziałać. Ale
    może faktycznie przy państwie z dykty sie nie da. Jedną z
    rozsądniejszych w tym burdelu była jakiś czas temu właśnie minister
    cyfryzacji, ale szybko ją zdaje się wypier..lili.

    --
    Marcin