  • Data: 2005-11-17 23:24:41
    Temat: Re: Pytanie o kolizję.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek" <l...@h...fm> napisał w wiadomości
    news:dli5rq$1ti$1@opal.icpnet.pl...

    > A kto pisał:
    > "Jeśli nawet samego zdarzenia kamera nie objęła, to może da się
    odczytać
    > numery rejestracyjne pojazdów, które wówczas przejeżdżały."
    > I tego dotyczył mój komentarz. Pomroczność jasna (kiedy ostatnie
    badania
    > profilaktyczne?).

    Leszku, przejeżdżających w chwili kolizji pojazdów będzie pewnie co
    najwyżej kilka i nie widzę żadnego problemu z przesłuchaniem osób,
    które nimi jechały na okoliczność tego, co widziały. Co więcej,
    odsetek osób tak ustalonych, które będą mogły udzielić istotnych dla
    sprawy informacji będzie stosunkowo duży w moim odczuciu.

    Zakładając, ze kamera nie obejmuje nawet miejsca zdarzenia, ale ulicę
    kilkadziesiąt metrów wcześniej, to z dużą dozą prawdopodobieństwa
    można założyć, że samochody jadące w sąsiedztwie samochodów biorących
    udział w kolizji i poruszające się w tym samym kierunku nadal się
    znajdowały w tym sąsiedztwie, gdy do kolizji doszło kilkadziesiąt
    metrów dalej. Oczywiście, ktoś mógł jechać trochę szybciej, ale nawet
    i on powinien coś tam w lusterku widzieć.

    To jest cokolwiek bardziej racjonalny pomysł, niż przesłuchanie
    wszystkich zameldowanych na danej ulicy osób, do którego Ty
    sprowadziłeś moją propozycję i co oczywiście jest absurdalnym
    pomysłem. Tak więc nie wydaje mi się, bym to ja miał jakieś sugerowane
    przez Ciebie zaburzenia, a raczej u Ciebie postrzegam brak zdolności
    czytania ze zrozumieniem i wyciągania właściwych wniosków.