    From: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.inwalidzi,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o bramki na autostradach!
    Date: Tue, 7 Oct 2008 23:34:58 +0200

    Użytkownik "marcin.d" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:48ebcdff$0$12148$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Ale po co atakujesz autora postu?
    > Gosc zapytal czy sa znizki dla niepelnosprawnych na bramkach. Po kiego
    > piszesz jakies bzdury.

    Gdyby to byłoby tylko pytanie, to pewnie nikt nie odpowiedziałby w stylu w
    jakim odpowiedziano.
    Zauważ, że pytanie można przetłumaczyć mniej więcej tak: "czy są zniżki na
    bramkach, a jeżeli nie ma to jakim prawem, ja jestem biednym,
    niepełnosprawnym rencistą i mi się należą jak psu kiełbasa..."
    Mało ludzi akceptuje takie postawy roszczeniowe, więc nie dziw się, że
    odpowiedzi są takie, jakie są.
    Pomijam mały detal, że nie potrafię znaleźć powiązania bramek na
    autostradach, z tematyką tej grupy.

    > Owszem samochod jest prywatny, ale moze on nie wie czy te znizki sa, a
    > niepelnosprawni maja w tym kraju raczej wszedzie pod gorke, czasami maja
    > jakies znizki i dlatego sie pyta, obrazil cie tym?

    Myślę, że zirytował sposobem pytania i ogólną postawą.

    > Chcialbys byc niepelnosprawny i utrzymujac sie z jakiejs malej renty czy
    > emerytury placic wszedzie jak za zboze? A samochodem po prostu

    Każdy z nas "płaci wszędzie jak za zboże". Autora postu stać na samochód,
    internet, komputer, więc aż tak biedny nie jest. Znam ludzi którzy nawet nie
    marzą o takich "luksusach" a w życiu by nie powiedzieli głośno: "jestem
    biedny więc mi się należy".

    > jest takiej osobie latwiej dojechac niz autobusem nawet ze znizkami,
    > pomysl troche to nie boli

    Mnie też jest łatwiej dojechać samochodem niż autobusem, dlaczego ma mi się
    nie należeć zniżka?

    Pozdrawiam
    Czabu