    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie na temat ustalenia ojcostwa????
    Date: Thu, 28 Nov 2002 07:49:17 +0100

    news:as3d1c$on7$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik Orzech <o...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:as3bnp$hkv$...@n...tpi.pl...
    > do
    >
    > a ja mam pytanie ...kto o to pyta? kobieta czy mężczyzna ?

    A co to za różnica?
    Ma to jakies znaczenie?

    > Sandra

    Wstępnie można przeprowadzić prostszą analizę,
    na podstawie grupy krwi. jeżeli znasz grupę krwi
    matki (ojca) i dziecka tą są tabele za pomocą których
    przy pewnych grupach można wykluczyć ojcostwo,
    ale jest wiele takich połączeń grup krwi gdzie nie można jednoznacznie
    wykluczyć ojcostwa. Być może w Twoim przypadku wystarczy
    tylko to, pomijając drogie badania genetyczne.
    Ale jak mówię ta metoda może ewentualnie wykluczyć ojcostwo
    ale go nie potwierdzi w przypadku pozytywnego testu. W przypadku
    pozytywnego wyniku, czyli że możesz być potencjalnym ojcem (bądź
    ktoś może być potencjalnym ojcem) będą wymagane badania
    genetyczne.

    Pozdrawiam

    Darek