  • Data: 2007-07-27 17:40:48
    Temat: Re: Pytanie dotyczące dziedziczenia mieszkania
    Od: "JureK" <j...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moja odpowiedź, że jeżeli nie ma testamentu to spadkobiercą ustawowym
    jest gmina dotyczyła Twojego pytania:
    "ciekawi mnie sytuacja, gdy właścicielem mieszkania jest starsza
    samotna osoba nie posiadająca żadnej rodziny. Kto
    przejmuje wówczas mieszkanie po jej śmierci. Państwo?"
    Natomiast w Twoim przypadku to nawet jeżeli nie ma testamentu to
    następuje dziedziczenie ustawowe. Jeżeli nie macie dzieci to
    dziedziczy żona, rodzice i rodzeństwo. Jeżeli macie dzieci to
    dziedziczy żona i dzieci.

    jureK

    Użytkownik "kowal" <m...@s...getin.pl> napisał w
    wiadomości news:353d.00000055.46a9c04d@newsgate.onet.pl...