    From: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytan kilka
    Date: Mon, 17 Jan 2005 19:59:43 +0100

    Przemek R. wrote:
    > pierwsze slysze
    Tez to dzis pierwszy raz uslyszalem, wiec postanowilem zapytac.

    > jak zastrzezesz nazwe to wtedy procesowanie ma jakis sens,
    Tak tez chyba zrobie.

    > 200 zl nazwa, ok 500 adwokat[itp] (bo moze sie okazac po roku ze tej nawy
    > zarejestrowac nie mozesz,
    > on to sprawdzi), a jezeli chodzi o logo to chroni Cie prawo autorskie.
    Czyli placac teoretycznie ~700 pln mam zastrzezona nazwe produktu, a
    logo jest chronione prawem autorskim i nie ma potrzeby rejestracji za
    pieniazki? W jakim urzedzie rejestruje sie znaki towarowe? Gdzie mozna
    znalezdz na ten temat wiecej informacji? Czytalem o tym na
    biuropatentowe.com, ale nie jestem przekonany co do pelnej rzetelnosci
    tych informacji.

    > no i ?
    > Jakis casting robisz? Tutaj co jakis miesiac taka panienka sie ogalsza,
    > ostatnio otzrymala oferte ale maila zgubila, w googlach szybko ja
    > znajdziesz :-)
    Nie, casting nie :) Chcialem sie zapytac, czy sa jacys chetni :)

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219