  • 1. Data: 2005-10-19 14:50:51
    Temat: Re: Punkty Karne
    Od: Seweryn Lech <n...@w...pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    > Niewiele z twoich wywodów zrozumiałam
    Przynajmniej udawaj ze rozumiesz bo przynosisz wstyd sobie (i wszystkim
    uzytkownikom Linuksa). Nie stosujac sie do zbioru zasad zwanych netykieta
    wlasnie lamiesz przyjete paragafy.

    --
    Seweryn

  • 2. Data: 2005-10-19 17:07:36
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dj5mmj$ran$1@nemesis.news.tpi.pl>, Seweryn Lech wrote:
    > Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    > Przynajmniej udawaj ze rozumiesz bo przynosisz wstyd sobie (i wszystkim
    > uzytkownikom Linuksa). Nie stosujac sie do zbioru zasad zwanych netykieta
    > wlasnie lamiesz przyjete paragafy.

    Witamy po raz pierwszy na newsach. Pod tą ksywką przynajmniej...

    Renata

  • 3. Data: 2005-10-19 18:38:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndld0rj.r29.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > Witamy po raz pierwszy na newsach.

    o ile mi wiadomo czytanie grup nie jest uzaleznione od pisania na nie.

    P.