  • Data: 2006-09-09 11:28:54
    Temat: Re: Publikowanie zdjec samochodow.
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09-09-2006 o 13:20:14 Tiger <c...@c...pl> napisał(a):

    > Byc moze chodzi tu o takie sformulowanie "kierowcy przedstawieni w
    > programie
    > sa niewinni, dopoki nie zostana skazani prawomocnym wyrokiem sadu" - czy
    > cos
    > w tym stylu ;-) Chodzi o to, zeby nie wyczyniac samosadow, bo przeciez
    > zawsze np. moga powolac sie na stan wyzszej koniecznosci, albo inne
    > okolicznosci, ktore ich uniewinniaja.

    Wydaje mi sie, ze w tych programach powodem jest fakt popelnienia nieco
    innego wykroczenia drogowego, gdzie wina faktycznie moze lezec po 'czyjejs
    innej' stonie. Poniewaz lepiej oglada sie tez drastyczniejsze wypadki moga
    to juz nie byc tylko wykroczenia ... wtedy chyba do wyjasnienia sie sprawy
    nie wolno zdradzac personaliow.

    Na stronie pojawialy by sie zdjecia zaparkowanych samochodow.
    Interpretacja wykroczenia nalezalaby do ogladajacego. W zaden sposob nie
    wiazala sie tez z osoba prowadzaca ten samochod. Calosc powinna miec na
    celu uswiadomienie, ze stajac w 'buraczany' sposob utrudnia sie zycie
    innym ... a czasem nawet powoduje nieswiadomie wypadki (parkowanie w
    obrebie skrzyzowania i ograniczanie widocznosci).

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik