  • Data: 2005-01-21 13:11:18
    Temat: Re: Publikacja głupot
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:csqt3l$1rg$1@news.dialog.net.pl Ajgor
    <ajgor@no_spam.wp.pl> pisze:

    > Moim zdaniem sprawa wcale nie jest taka smieszna.
    Cóż, kiedy rozpoczął się ten wątek naprawdę sądziłem, że to pewnie joke.
    I przyznaję, że zdumiałem się tym, że temat tak się rozwinął.
    Mnie także denerwuje zalew śmiecia publikowanego choćby w Internecie i
    konieczność nieraz czasochłonnego filtrowania informacji celem dotarcia do
    rzetelnej. Ale nie wpadło mi do głowy penalizowanie mijania się z prawdą.
    Nie bardzo to sobie wyobrażam, jeśli miałoby to być faktycznie skuteczne, a
    jednocześnie nie łamać wolności osobistych.
    Zresztą już istnieją instrumenty pozwalające dochodzić roszczeń w
    przypadkach tego rodzaju szczególnie naruszających zasady współżycia
    społecznego - mam tu na myśli kodekc cywilny. Jeśli istnieje społeczne
    zapotrzebowanie na takie regulacje, to może na początek po prostu go trochę
    znowelizować?

    Jotte