  • Data: 2002-04-01 11:41:54
    Temat: Re: Publiczne odtwarzanie
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 1 Apr 2002, Tomasz G. wrote:

    > Czy w zwiazku z tym mam rozumiec, ze dowolny film jest "utworem
    > opublikowanym" i w mysl zapisu art. 28 pkt. 1 bez jakichkolwiek pozwolen

    Dowolny nie, ale taki który został rozpowszechniony za zezwoleniem
    twórcy.

    > (opierajac sie jedynie na tym zapisie Ustawy) moge go publicznie odtawarzac
    > w szkole (na potrzeby szkoly)? Jezeli moje rozumowanie jest prawidlowe to

    Co prawda w przepisie jest mowa o udostępnianiu, a nie odtwarzaniu, ale a
    fortiori skoro np. biblioteki szkolne mogą wypożyczać książki i filmy, to
    tym bardziej uczeń może z nich korzystać na miejscu.

    > nasuwa mi sie kolejne pytanie a mianowicie kiedy (w ktorym momencie)
    > nastepuje opublikowanie danego utworu (w tym przypadku filmu)? W momencie
    > jego wejscia do kin?

    art. 6 pkt 1 ustawy.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)