  • Data: 2007-10-26 19:29:16
    Temat: Re: Psy sąsiada zagryzły mi kota
    Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > Rozumiem że kota żal, ale psów nie ?
    > To psia natura. Odpowiedzialny jest co najwyżej właściciel, ale to nie
    > powód by zabijać psy.

    Dziś wataha zagryzła kota a jutro zagryzie dziecko, bo nie zdąży uciec.

    To co do więzienia chcesz zamknać psy ? W takim razie należy je porwać i
    oddać do najgorszego schroniska gdzieś daleko. Ewidentnie psy wiedziały, że
    czynią zło, gdyż szybko uciekły gdy zobaczyły właściciela. Były świadome
    swojego przestępstwa.