  • Data: 2003-10-22 13:34:44
    Temat: Re: Pseudo-konkurs dyrektorski
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek" <t...@W...net> napisał w wiadomości
    news:bn4id6$duq$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Poczytaj ust. OSO art. 36 i 36a oraz rozp. MEN (z 15.02.1990 Dz.U. nr 14
    poz
    > 126 - uwaga na zmiany z 14.07.2000 Dz.U. z 2000 nr 70, poz.823) - może co
    > znajdziesz coś proceduralnego.

    To rozporządzenie już nie obowiązuje, teraz jest to:

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU
    z dnia 6 maja 2003 r.
    w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko
    dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach szkół i
    placówek
    (Dz. U. Nr 89, poz. 826)
    obowiązuje od dnia 5 czerwca 2003 r.

    > Zastrzeżenia co do sposobu przeprowadzenia konkursu zgłosić może członek
    > komisji konkursowej lub sam kandydat ;)) w czasie 14 dni od ogłoszenia
    > wyniku konkursu. Nie pamiętam dokładnie do jakiego organu (kuratorium,
    > men?).
    > A podejrzenia takie są częste i nierzadko uzasadnione.

    Konkurs ogłasza organ prowadzący, więc pisać należy do organu wyższego
    stopnia, a więc kuratorium. Tak mi się przynajmniej wydaje...

    Michał Łętowski
    Prawo w Oświacie:
    http://ipwo.vulcan.pl/