    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przypadkowy przelew wyplaty dla bylego pracownika
    Date: Mon, 03 Jan 2011 17:32:23 -0600

    On 1/3/2011 5:00 PM, boukun wrote:
    > Użytkownik "witek"<w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Nic nie było, w tym wątku nic takiego nie ma. Bank sobie samowolnie zajął
    > pieniądze,

    nie sobie samowolnie zajął, tylko trzeba czytać co się podpisuje.
    A pewnie wyraznie w regulaminie było napisane co sie dzieje z wpływami
    na konto jeśli ma się długi wg. samego banku, pewnie z tytułu
    przeterminowanej linii kredytowej.

    co by to nei było, samowolnie bank tego nie zajął, co najwyżej sam z
    siebie, do czego miał pełne prawo, bo taką zgodę klient podpisał, tylko
    pewnie nie przeczytał.

    które wpłynęły omyłkowo na konto ich klienta... Nie ma tu żadnego
    > komornika ani tytułu wykonawczego...

    ....które wpłynęły na konto,
    Bez omyłkowo.

    Ze słowem omyłkowo odsyłam cię do kodeksu cywilnego. Tam jest napisane
    co sie robi.