  • Data: 2013-09-15 22:35:18
    Temat: Re: Przymusowe ograniczenie ???
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Wisniewski wrote:

    > 2+2=5 OK ?
    >
    > A jak bede mial 10mm, to tez dostane moja wode ?

    to sie da policzyć... :)

    przy danym przepływie na każdym elemencie sieci powstają opory które
    najczęścij podaje sie w Paskalach...

    instalacja i sieć muszą być tak zrobione aby ciśnienie dyspozycyjne na
    wejśiu układu - suma ciśnień po drodze było większe o minimalnego wymaganego
    ciśnienia na najdalszym przyborze.

    róznica miedzy wodomierzem 32 a 20mm przy przepływach wystepujacych w domku
    jednorodzinnym różnica będzie pomijalna.