eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzychodzi klient z upoważnieniem elektronicznym... › Re: Przychodzi klient z upoważnieniem elektronicznym...
  • Data: 2008-09-17 16:18:29
    Temat: Re: Przychodzi klient z upoważnieniem elektronicznym...
    Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > Do banku przychodzi drogą elektroniczną Pismo:
    >
    > Ja ABC legitymujący się ..... upoważniam Pana XY do pobrania z mojego konta
    > nr .... kwoty 5.000 zł
    > Upoważnienie ważne jest od 2.października.2008 godz. 8:00 do
    > 4.października.2008 godz. 18:00.
    > Pismo podpisane podpisem elektronicznym najemcy skrytki.
    >
    > Przychodzi Pan XY, powołuje się na taką korespondencję, ma też to pismo
    > nagrane na pamięć przenośną.
    > Jaka jest w takim przypadku procedura ?
    >

    Dość ciekawy problem. Zwłaszcza w powiązaniu z tym, że zasadniczo inny
    urzędnik dostanie to pismo, a zupełnie kto inny wypłaca.
    Ale jeśli pismo zostanie złożone OFICJALNYM kanałem (na maila to możesz
    im wysłać co najwyżej to pytanie), to powinno się udać to załatwić, choć
    pewnie z pół dnia na wyjaśnieniach by zeszło ;)
    W końcu jest np. platforma PUAP służąca do tego celu.

    > Przychodzi klient na pocztę z upoważnieniem do odbioru paczki ,na pamięci
    > przenośnej , podpisanym podpisem elektronicznym.
    > I co w takim przypadku ma zrobić urzędnik ?

    A tu sytuacja jest klarowna: uprzejmie odesłać go 'na drzewo' jako, że
    format dokumentu jest dla niego nieczytelny. Poczta nie ma możliwości
    jego przeczytania i chyba nawet nie musi. Podobnie jakbyś przyniósł
    dokument spisany w jakimś obcym języku.

    BogdanKa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 17.09.08 19:03 Alek

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1