  • Data: 2011-05-25 17:32:02
    Temat: Re: Przewoźnik zmienił zasady... no i jazda na gapę
    Od: Michał <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25.05.2011 18:45, witek wrote:
    > Dzis?
    > O tym to ja już jakieś 15 lat temu wiedziałem.

    Bzdura. W regulaminie Przewozów Regionalnych wciąż nic nie ma o wejściu
    pierwszymi drzwiami. W pociągach KM sam widziałem naklejki nic nie
    mówiące o "pierwszych drzwiach" a jedynie o udaniu się do konduktora w
    celu zakupu biletu. Zresztą kanarzy coś wspominali o zmianach, a
    naklejki z "pierwszymi drzwiami" były dość świeże w porównaniu do innych
    o innej treści.