    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przeslanie pieniedzy
    Date: Wed, 21 Jan 2009 13:53:43 +0100

    On Sun, 18 Jan 2009, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > Poczta ma własne kanały ? własną sieć ?

    IMO nie o to chodzi.
    Jak przelewasz pieniądze z konta w banku elektronicznym, to też
    macie (z bankiem) "własny kanał" - jakoś zabezpieczacie sobie
    dyspozycje.
    Nie ma przeszkód aby PP normalnie wydawała i *potwierdzała* sobie
    dyspozycje przelewów, wcale nie korzystając z *urzędowych*
    wymagań, zupełnie zbędnych.

    Poczta nadawcy -> poczty odbiorcy: "ty, zadzwoń na numer dysponenta
    dostawy pieniędzy, bo mamy przesyłkę, podaj mi numer służbowy...
    dziękuję"
    Poczta odbiorcy -> poczta nadawcy: "podobno mamy przesyłkę pieniędzy
    na nasz rejon, podaj mi dane, mój numer ... czekam".

    Gdzie widzisz problem?

    pzdr, Gotfryd