  • Data: 2005-09-10 20:25:51
    Temat: Re: Przerejestrowanie samochodu
    Od: "Maciej" <m...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżli masz żonę to każde z twoich rodziców rownież może przekazać w formie
    > darowizny twojej żonie po 25 % wartości czyli tobie matka 25% i ojciec 25% i
    > twojej żonie matka twoja 25% i twój ojciec 25% i tym sposobem otrzymacie
    > cały samochód za darmo bo łącznie daje to ponad 36tysięcy

    Dzięki za wyjaśnienia. Muszę jeszcze to raz przemyśleć i być może jest to
    rozwiązanie, o które mi chodziło (mam żonę!). Tylko czy jeśli ojciec przekaże mi
    i żonie po 25% wartości samochodu, to w sumie będzie trzech właścicieli (matka
    50%, ja 25% i żona 25%), to kto wtedy jest na dowodzie rejestracyjnym? Matka
    musi być ze względu na zniżki u ubezpieczyciela.

    Pozdrawiam

    Maciej