eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzepisy związane z reklamąRe: Przepisy związane z reklamą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!newsfeed
    .kamp.net!newsfeed.kamp.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 11 Apr 2014 09:18:26 +0200
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.4.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przepisy związane z reklamą
    References: <lhgp3n$pai$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <lhgp3n$pai$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <5347973f$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-71-75-200.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1397200703 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2157 89.71.75.200:53889
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:737007
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-04-02 12:34, WOJO pisze:
    > Witam.
    > Świta mi, że są przepisy zakazujące używania dźwięku ustawionego na
    > maksymalny poziom w reklamach.
    > Nie mogę sobie przypomnieć, gdzie ich szukać.
    > Drażni mnie maksymalny poziom dźwięku ustawianego w reklamach na
    > portalach informacyjnych np. tvn24.pl
    > Proszę o przybliżenie tematyki.

    To nie jest maksymalny poziom. Poziom jest taki sam, jak w innych
    programach. Dlaczego więc wydaje się głośniej (i jest głośniej)?

    Ponieważ stosuje się tu tzw. kompresję dynamiki.

    W uproszczeniu: zmniejsza się różnicę pomiędzy dźwiękami głośnymi i
    cichymi. Wiele nowoczesnych wzmacniaczy audio i odtwarzaczy wideo ma
    także taką opcję. Ma to służyć do lepszej zrozumiałości cichych
    fragmentów filmów.

    Podsumowując: te najgłośniejsze dźwięki w reklamach są tak samo głośne,
    jak najgłośniejsze dźwięki w filmie, jednak te najcichsze w reklamie są
    prawie równie głośne, co najgłośniejsze. Stąd ten hałas.


    --
    MN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1