eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzeniesienie do rezerwy bez odbycia służby - jakie dokumenty ? › Re: Przeniesienie do rezerwy bez odbycia służby - jakie dokumenty ?
  • Data: 2003-11-13 11:56:49
    Temat: Re: Przeniesienie do rezerwy bez odbycia służby - jakie dokumenty ?
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ciach

    > w jaki sposób należy to udokumentować ?

    moja żona poszła do urzędu pracy po zaświadczenie, że nie pracuje i jest bez
    prawa do zasiłku,
    (papier o zarejestrowaniu na bezrobociu) i ja z tym papierem (oryginał -
    chcieli to im go dałem
    bo był mi tylko do tego potrzebny) i odpisem aktu małżeństwa (chyba chcieli
    ksero) pobiegłem
    do wku - może trwało to 15 min. i mam wbite w książeczce...
    (dodałem też, że żona rozpoczęła naukę w celu podniesienia wykształcenia i
    ja również za to płacę
    -nie chcieli nawet papiera - stwierdzili, że "dobrze mi z oczu patrzy to mi
    problemów robić nie będą"...)
    Powodzenia i pozdrawiam
    Przemo