  • Data: 2020-03-17 16:02:01
    Temat: Re: Przełożenie wyborów prezydenta - możliwości prawne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik rowerex napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 17 marca 2020 14:49:57 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    >Się chwalą? "Chiny: kolejne szpitale zwalniają ostatnich pacjentów" -
    >tyle, że
    >ja się pytam jakim cudem? Upilnowali każdego? KAŻDEGO z dziesiątków
    >tysięcy
    >zakażonych i milionów mających kontakt? Nikt nie zwiał, nikt z
    >wirusem nie
    >wyjechał po kryjomu na prowincje, do innych miast chińskich? Nie do
    >europejskich, tylko do chińskich?

    >A wirus, to co, wziął i wsiąkł? Uruchomił samodestrukcję? Chińczycy
    >wszystko

    Wszystkie epidemie przezylismy, wiec albo wirus wszystkich zarazil i
    sie uodpornilismy, albo faktycznie uruchomil samodestrukcje i przestal
    byc taki grozny jak na poczatku.
    Zauwaz, ze o swinskiej czy ptasiej grypie juz sie prawie nie
    wspomina - przestala byc grozna ?

    >zdezynfekowali? Od biurowca po bezdomnych? Chyba, że nie mają
    >bezdomnych...

    Mozliwe, ze nie maja.

    >Logicznie rzecz biorąc epidemia powinna się rozprzestrzeniać dalej po
    >Chinach,
    >od wielkich metropolii po prowincje i to w postępie geometrycznym,
    >skoro było
    >tak duże ognisko, tak dużo zainfekowanych i zarażonych...

    >Albo są tak dobrzy, albo mają tak dobre "oficjalne komunikaty" -
    >podejrzewam,
    >że innych niż te oficjalne nie wolno w Chinach publikować (w tym
    >raczej są
    >dobrzy).

    Przy okazji tego wirusa cos tam sie dowiedzielimy co tam w Chinach
    wolno, chocby na podstawie tego lekarza co pierwszy glosil epidemie
    :-(

    Do Wloch juz przylecieli.

    J.