  • Data: 2006-10-02 11:33:37
    Temat: Re: Przelew na nieprawidlowe konto
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> napisał
    >
    > Szczerze mówiąc nie chce mi się wierzyć. W banku żaden człowiek nie ogląda
    > poszczególnych operacji, wszystko robi się automatycznie. Jedyne
    > wyjaśnienie jakie mi przychodzi do głowy to takie, że firma która dostała
    > nienależne pieniądze zgłosiła to do banku i dopiero wtedy ktoś to
    > posprawdzał i pieniądze odesłał.

    No coz, nikt nikogo nie zmusza do wiary.
    Do do wyjasnienia, to nie jest prawdziwe. Bo pozniej sam dociekalem
    dlaczego tak sie stalo, i firma ktorej konto bylo podane nawet nie
    wiedziala ze taki przelew przyszedl. Zostal cofniety na etapie realizacji.
    Byc moze, (jak to ktos ponizej napisal) sprawdzaja na wyrywki, albo jest
    to zalezne od banku. Bo do wyrywek mi to nie pasuje, bo az takiego
    szczescia nie mam. A w tym roku zdazylo mi sie to juz chyba ze trzy razy
    (choc faktem jest ze zawsze docelowym bankiem byl BZ WBK)

    pozdrawiam,
    Przemek O.