    From: "Kasia" <kasiamuniak@op._ANTYspam_onet.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przeksztalcenie mieszkania spółdzielczego
    Date: Wed, 6 Feb 2008 00:59:56 +0100

    Użytkownik "Przemek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    news:47a5cb12$1@news.home.net.pl...
    > Witam,
    >
    > Ostatnio przekształciłem mieszkanie na podstawie umowy ze spółdzielnią z
    > spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu mieszkaniowego na
    > spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu.
    >
    > Prosiłbym o informację jakich formalności muszę dopełnić aby założyć KW
    > i wpisać siebie jako właściciela.

    Ostatni akapit nie wyjaśnia jednoznacznie czego oczekujesz po
    założeniu KW, bowiem informujesz, że chcesz "wpisać siebie jako
    właściciela".
    Zwróć uwagę, że do KW będziesz wpisany jako właściciel
    spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu (ograniczonego
    prawa rzeczowego), a nie jako właściciel mieszkania (nieruchomości).

    Mam nadzieję, że to rozróżnienie nie jest Ci obce.

    Kasia