  • Data: 2004-07-07 21:02:29
    Temat: Re: Przekręt w majestacie prawa
    Od: "Joker721" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:0390.000002f1.40ec5d5a@newsgate.onet.pl...
    > Co ma piernik do wiatraka?
    > Jaka w tym wina sądu wieczystoksięgowego?
    > Developer działał ewidentnie w porozumieniu z komornikiem i pewnie umówili
    > godzinę zawarcia umowy i złożenia wniosku.
    > Przeciwko takim zorganizowanym działaniom trudno jest coś poradzić

    Państwo ma obowiązek tak tworzyć prawo, żeby tego typu
    numery nie były możliwe. Zwracam uwagę, że wszystko
    odbyło się zgodnie z prawem, choć widać na kilometr, że
    developer "wystawił" nabywcę mieszkania komornikowi.
    Tytuł wykonawczy na podstawie którego działał komornik został
    wydany przez sąd 2 lata temu... Teraz Polska. Znajomi z USA
    myśleli, że jest to zmyślona historia, dla potrzeb badania opinii
    publicznej. Niestety ja przedstawiam fakty z przed kilkunastu
    dni.

    Joker