eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzejmowanie i wykańczanie prasyRe: Przejmowanie i wykańczanie prasy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!newsreader4.netcologne.de!news.netcologn
    e.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwi
    nds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <602807c9$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <602d7bc5$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <602e5a57$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <6033ae77$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <6034f807$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <1c68jrllqs2cm.1t34ag70tdvbb$.dlg@40tude.net>
    <60353495$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60354940$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <ji566h5n7mbe$.h6si6yj02qmt$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <ji566h5n7mbe$.h6si6yj02qmt$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Przejmowanie i wykańczanie prasy
    Date: Wed, 24 Feb 2021 12:53:14 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 51
    Message-ID: <60363e2b$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.120.186
    X-Trace: 1614167595 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 519 83.30.120.186:63743
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3279
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:807624
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Olin" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ji566h5n7mbe$.h6si6yj02qmt$.dlg@40tude.
    net...
    Dnia Tue, 23 Feb 2021 19:28:15 +0100, J.F. napisał(a):
    >> https://klubjagiellonski.pl/2015/12/01/media-na-pans
    twowym-garnuszku-analiza-wydatkow-instytucji-publicz
    nych-na-reklamy/
    >> Taa .. to jak z tym dotowaniem przychylnych mediow ?

    >Te o większej oglądalności i zasięgu dostawały więcej, a media
    >bardziej
    >niszowe mniej. Które z liczb mają mną wstrząsnąć?

    Laczne? Po co ministertwa cos reklamuja?

    No dobra - czasem chyba cos musza oglosic, przypomniec, zareklamowac
    ...

    >Czytałeś pierwsze zdanie?
    >"Wbrew powszechnej opinii prawicowych dziennikarzy, to nie media
    >liberalne
    >są głównym beneficjentem środków wydawanych przez instytucje
    >publiczne na
    >reklamy."

    Hm - taka teza, ale liczb popierajacych to cos nie widze.

    >Dalej:
    >"Skorzystała z nich nawet fundacja ,,Lux Veritatis", czyli nadawca
    >Telewizji
    >Trwam i Radia Maryja, która zgarnęła blisko 400 tys. zł na
    >popularyzację
    >programów unijnych."

    Ta ...
    -rzad/fundusze unijne slusznie robia, ze sie promuja w roznych
    mediach?
    -pecunia non olet?
    -czy moze jednak Fundusze unijne sa miłe Bogu i ich reklamowanie nie
    jest grzechem ? :-)

    Zaraz ... Trwam i RM emituja jakies reklamy ? Chyba nie ... no ale
    "popularyzacja" to niekoniecznie reklama ..

    >Dla porównania, GW w czasach ciemnej zmiany dostała łącznie 74 tys.
    >zł.

    Widac zle popularyzuje :-)

    Tak czy inaczej - panstwo i SSP wczesniej dawaly "dobrym", a teraz jak
    placą, to "zlym" :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1