  • Data: 2011-01-05 23:07:11
    Temat: Re: Przejazd płatnym odcinkiem autostrady! Czy ktoś wie?
    Od: "XY" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Staszek L.

    Sorry ale nie pierdol! Przyzad do przemieszczania dla Ciebie to wozek a nie
    samochod sadzac po tym co piszesz, a dlaczego to wogole jezdzisz na wozku a
    nie chodzisz o protezach ? Jestes zbyt leniwy ? Renta ? To Twoj problem ze
    masz tylko rente skoro jestes taka lajza ze liczysz tylko na to kto Ci cos
    da czy tez podaruje (np. oplate za autostrade). Zeby nie bylo tez mam
    amputacje obu nog, chodze a nie jezdze, nie mam renty - zus mnie uzdrowil
    (nawet Bog tego nie potrafi tudziez Diabel tudziez inne....... a ZUS potrafi
    :):):) )mimo obustronnej amputacji udo\podudzie.

    --
    PZ K-ce