eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzegląd licencji na oprogramowanie - co można wykorzystywać w projektach komercyjnych i na jakich zasadach ? › Re: Przegląd licencji na oprogramowanie - co można wykorzystywać w projektach komercyjnych i na jakich zasadach ?
  • Data: 2006-08-31 12:15:03
    Temat: Re: Przegląd licencji na oprogramowanie - co można wykorzystywać w projektach komercyjnych i na jakich zasadach ?
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Kaliszewski wrote:

    > To raczej w drugą stronę -- jeśli np. rozprowadzasz soft przez publikacje
    > na alt.bin to nie musisz źródeł wpychać na stronę. Tak samo jeśli np.
    > rozprowadzasz soft "pudełkowy".
    >
    > Jako minimum wystarczy zapewnienie wysyłki.

    Ale jeżeli rozprowadzasz binarki przez alt.bin, to musisz przez to alt.bin
    dać także źródła (pewnie udostępnienie przez www by wystarczyło), nie
    możesz wysyłać tylko pocztą.

    Ale jeżeli wysyłasz binarki pocztą za opłatą 100$, to też możesz wysłać
    źródła pocztą, tylko tym którym wysłałeś binarki (i nie jestem pewien czy
    też za źródła nie możesz żądać drugiego $100).

    p. m.