  • Data: 2006-03-29 21:41:32
    Temat: Re: Przedawnienie urlopu...
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Ewa* wypowiedziała te słowa:

    > Urlop przedawnia się po 3 latach, prawda?
    > Tylko jak się liczy to przedawnienie? Jeśli mam urlop z 2004, to
    > przedawni się w  2007 (liczę: 2005, 2006, 2007), czy też w 2006
    > (liczę: 2004, 2005, 2006)?

    Prawo do urlopu ulega przedawnieniu w ciągu 3 lat od dnia wymagalności,
    za ten dzień bierze się ostatni dzień 1 kwartału roku następującego po
    roku, za który nabyłaś prawa do urlopu.
    Znaczy się prawo do urlopu należnego w 2004 r. zacznie przedawniać się 1
    kwietnia 2005 r., więc przedawni się 1 kwietnia 2008 r.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: +48502defunk ||| JID: o...@j...org |||