  • Data: 2004-11-07 11:29:29
    Temat: Re: Przedawnienie (?) roszczeń operatora GSM
    Od: "Michal_3city" <mr_majkel@usun_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W przypadku działalności gospodarczej dług przedawnia się po 2 lub 3
    > latach w zależności od rodzaju zobowiązania. Bieg przedawnienia liczy się od
    > daty płatności danego zobowiązania.

    No i wazny jest też art 120 par 1
    Chodzi o sytuacje gdy operator po paru miesiacach przypomniał sobie, że rzekomo
    jesteś mu coś winien i w grudniu przysyła FV za usługi świadczone lub nie w marcu. .

    cytuje "Jeżeli wymagalnośc roszczenia zależy od podjęcia określonej czynności przez
    uprawnionego, bieg terminu rozpoczyna sie od dnia, w którym rozszczenie staloby sie
    wymagalne, gdyby uprawniony podjął czynnośc w najwczesniejszym mozliwym terminie"

    W tej chwili mam sytuacje, że już druga windykatornia, (najpierw Intrum Justitia a po
    roku Kruk ) usilują ze mnie wycisnac jakieś pieniadze rzekomo winne NOMowi... won na
    drzewo.

    Michał