  • Data: 2006-09-15 15:56:47
    Temat: Re: Przedawnienie?
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    mixer napisał(a):
    > Mam pytanie odnośnie przedawnienia.
    > 29 pażdzierika 2002 roku zawarłem umowę jako przedsiębiorca (1 os. dz. gosp.) z
    NASK o rejestrację domeny. Została wystawiona faktura na moją firmę, którą
    opłaciłem.
    > 20 marca 2003 roku zamykam działalność definitywnie.
    > 28 października 2003 otrzymuję z NASK fakturę wystawioną na moją zamkniętą firmę,
    której juz nie płacę.
    > I moje pytanie:
    > Czy w związku z tym, że w chwili zawarcia umowy prowadziłem działalność to
    przedawnienie nastpuje po 2 latach, czy może w związku z tym, że zamknęłem
    działalność przedawnienie następuje po 3 latach (pomimo tego, że umowa została
    zawarta kiedy jeszcze byłem przedsiębiorcą)?
    > NASK w pozwie napisał, że opcja nr 2.
    > Ja uważam odwrotnie.
    > Kto ma rację?

    A jaki jest związek prowadzonej przez klienta działalności gospodarczej
    z przedawnieniem?

    KG